sobota, 16. maj 2015

Po doooolgem času spat trenutki zame

No, po res dooooooolgem času sem si ponovno vzela nekaj trenutkov zase. A mogoče bolj zato, ker sem si želela narediti voščilnico za prvo obhajilo, na katerega smo povabljeni. No, vmes sem seveda naredila še nekaj nakupov pripomočkov  :)   a o tem drugič.

Torej, da ne izgubljam besed ( po pravici povedano se mi trenutno tudi ne da na dolgo in široko pisati). Povem pa naj, da se že nekaj čas navdušujem nad šablonicami in štampiljkami Najlepši par. In jupi, kupila sem si nekaj zadevic in sigurno v kratkem spet naredim nakup.

No nastala je tale voščilnica



5 komentarjev:

  1. Prelepa je! Zelo domiselno si uporabila pripomočke Najlepšega para.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično si uporabila šablone in čisto pokam od ponosa :-). Najlepša hvala in se zelo veselim videti še vsega kar bo nastalo v prihodnje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Boste želeli začeti s projektom, vendar banka noče, da vam posojilo? Na voljo smo vam osebni kredit od 2.000 do 10.000.000 evrov. Pokličite nas.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši