četrtek, 29. avgust 2013

Prvi poizkus

No, pa je za mano prvi poizkus barvanja odtiska odtisnjenega z archival ink blazinico in pobarvanega z distress markerji. Saj se vidi, da sem začetnik pri barvanju z distress markerji. Do sedaj sem barvala odtiske z akvarelnimi barvicami, ki sem jih zabrisala s čopičem. Tako da se še učim. A kot pravijo, vsak začetek je težak, toda vaja dela mojstra. Sama nisem zadovoljna s pobarvanim, ker vem da je lahko veliko bolje, toda kot sem napisala je to prvi poizkus. Veliko veselja in spoznavanje barvanja z markerji še sledi. In tega se že zelo veselim..
 


4 komentarji:

  1. Mislim, da ti gre že sedaj odlično
    kar nadaljuj in čestitke za krasno bratovo darilo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Saj veš, vaja dela mojstra. Tole vadit je pa pravi užitek. Moj bratec je pa res krasen.

      Izbriši
  2. Lahko si kar ponosna na svoje začetniško barvanje z Distressi :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši