četrtek, 3. maj 2012

Sladko...

Ker v aprilu nisem uspela objavit, bom zdaj.


In sicer s sinom sva pekla. Najprej sva v začetku meseca naredila pito. Ker so nam hruške ratale premehke in jih je bilo potrebno porabiti. Dodala pa sva se jabolko in brusnice. Mali je užival, ko sva delala biskvitno testo za pito in ga nato v modelu oblikovala. Potem pa je z navdušenjem dodal še mešanico sadja. Poravna in reče:"Mami, to mora bit tko. Nisi vedla." Jaz pa v smeh.





No, pred kratkim pa sva se lotila tehle piškotov. In so čudoviti. Recept sem našla tule. Jaz sem edino sama delala tudi brawnie pecivo, recept pa sem dobila od svoje mami. Tako, da je bilo malo več dela, a se je izplačalo, saj jih v dveh dneh ni bilo več. Tako, da jih bom naslednjo rundo delala x2.



2 komentarja:

  1. Odgovori
    1. Res je bila njami. Izredno mi je bila vsec, ker ni bila presladka. Ponavadi dam vedno manj sladkorja kot je v receptu.

      Izbriši