petek, 2. marec 2012

Rojstnodnevna voščilnica

Danes je lep dan. Med pospravljanjem, pranjem in negovanjem moje dojenčice je nastala tale pomladna rostnodnevna voščilnica za mojo babi. Današnje ustvarjanje je bilo zanimivo, saj sem vsako "prosto" minuto izkoristila, da sem jo naredila. Kar je seveda pomenilo, da sem jo delala po zelo kratkih in majhnih korakih, a mi je uspelo. Čeprav bi lahko še marsikaj spremenila in dodala, moram biti zadovoljna z voščilnico tako kakršna je, saj trenutno nimam več razpoložljivega časa, pa tudi na pošto jo bo potrebno odnesti zelo kmalu. Tako da to je to.  Zdaj pa še dokončanje kosila in crkljanje z mojo malo princesko.






Tole pa je moj delovno-ustvarjalni kotiček.


2 komentarja:

  1. Tvoj ustvarjalni kotiček si bom dala povečat. Upam, da bom sama kdaj prišla do njega

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je super, ko imaš prostor zase. Je preteklo kar nekaj casa, da sem prišla do njega. Par let ga bom še imela, ko pa otrooka zrasteta, bo pa spet po starem. Kar pomeni, da bom ponovno imela vse v škatlah in v različnih omarah. Trenutno pa uživam...

      Izbriši