torek, 14. februar 2012

Valentinovo

Valentinovo je enkrat na leto. Kaj potem to pomeni, da le enkrat na letno nekomu povemo in pokažemo, da ga imamo radi in da mislimo nanj... Že od nekdaj se mi je zdel pomen valnetinovega zgrešen. Mislim, da če imaš nekoga rad, na kakeršen koli način, mu to povej, pokaži večkrat in ne le enkrat na leto. Na današnji dan služijo predvsem trgovci, cvetličarne in drugi. Vse samo, da se proda. Zakaj ne bi raje sami kaj izdelali, če že mora biti ravno na današjni dan nekaj podarjeno. Meni veliko več pomeni stvar, ki jo je človek naredil sam, kot če mi podari kupljeno zadevo. Zakaj? Zato, ker če nekaj ustvariš sam, je narejeno z ljubeznijo,  s prav določenim namenom in za dotično osebo. Tudi ko izdeluješ imaš to osebo v srcu in mislih, kar pomeni, da je prisotna med samim usvarjanjem. Kako torej ne bi bilo lepše in osebnejše, če prejmeš v dar iz srca narjeno stvar, kot pa masovno izdelano kupljeno zadevo v trgovini. No, to je moje pač moje mnenje.

Tile dve voščilnici pa sta nastali za dve osebi, ki mi v mojem življenju pomenita vse, poleg mojih dveh malih sončkov seveda. In prav tako sta bili ti dve osebi mojih mislih in srcu med samo izdelavo. To pa ne pomeni, da jima le na današjni dan izkazujem mojo naklonjenost. Da ju imam rada in da mi pomenita vse, slišita velikokrat čez celo leto.


Voščilnica za mojega dragega...

Na sliki se na velikem rdečem srčku se ne vidijo dobro odtisi vijug. Manjša dva srčka sta na 3d blazinicah. Ker se še nisem naučila slikati, da bi se videli vsi detaili dobro, se tudi ne vidi svetlečih obrob.

In še ena za mojo mami...

Ne mislit, da je kiks, ker je voščilnica zamaknjena. To, da je vse kar je na rdečem zamaknjeno, je načrtno. Zakaj pa bi moralo biti vse v standardnih okvirjih in lepo poravnano. Ali kot se reče:"Ravno kot so hiše v Trstu." 

Ni komentarjev:

Objavite komentar