torek, 8. januar 2013

Polnjene paprike iz pečice

Tale objava je nekakšen test. Kajti kot veste nisem mogla nalagat slik. Torej. Tole so moje polnjene paprike iz pečice. Točno tako. Iz pečice. Sama priprava je tako super, da sem jih sigurno delala prvič v pečici, ampak sigurno ne tudi zadnjič. Delala sem jih po receptu moževe sodelavke. No, takole gre. Meso sem prepražila na veliko čebule in česna. Riž sem pokuhala, moževa sodelavka ga sicer le namoči. Zmešala skupaj, začinila in seveda poskusila. Paprike sem očistila in nadevala. Zložila sem jih v veliko posodo in dala v pečico na 200°C za pol ure. Vmes sem naredila omako. In jo dodala k paprikam. Dala nazaj v pečico na 180°C za cca 45 minut. Glede na to, da sem imela extra velike paprike bi jih lahko še majčkeno pokuhala v pečici, a imam raje da je papriko čutiti, ko jo ješ in ne da se ti razpade. Tako.


6 komentarjev:

  1. Super izgledajo :-) kar pridišale so mi iz ekrana, tako dobro si vstavila fotko :-)
    Pri nas doma so danes tudi polnjene paprike za kosilo. Dragi jih je že skuhal, sine bo pripravil še krompir, jaz pa enkrat v temi pridem domov in jih pojem :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro zgledajo. Njami. Pa kar skuhaš je za prste polizat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Res do dobre. Pa še v skrinji jih imam. Naslednjo rundo, ko jih kuham, prideš na kosilo. :)

      Izbriši
  3. Samo, da ti je uspelo pokazati tole dobroto :-))

    OdgovoriIzbriši