ponedeljek, 14. maj 2012

Pomanjkanje časa

Ja, tudi to se zgodi. Enostavno mi zmanjuje časa. In seveda ga zmanjka ravno za ustvarjanje. No... Zdaj sem imela dobrih štirinajst dni doma oba nadebudneža, našo 5 mesečno sončico in kmalu 3 leta starega sončka. Oba zelo živahna in aktivna. Tako da sem z veseljem dneve preživljala v njuni družbi. A to je seveda pomanilo, da sem morala zvečer nadoknadit s pospravljanjem in podobnimi stvarmi. Da ne bo kdo narobe razumel. Nikakor mi ni žal, saj smo se imeli lušno. A zvečer, ko sta zaspala in po vseh opavkih, enostavno nisem imela več moći, da bi še kaj ustvarjala. Če pa sem že imela voljo, je bil dan prekratki. Kajti hčerko še dojim in se ponoči še zbuja. Zjutraj pa sta oba že zgodaj pokonci, spočita in polna energije za nova doživetja. Zdaj pa se bliža sinov tretji rojstni dan. Jupi. A seveda to pomeni, da bo potrebno pripraviti vabila za njegove prijatelje, speči kakšno pecivo in seveda tudi tortico. Ker pa ima naš fant veliko prijateljev, bo potrebno narediti dve ali tri tortice. Pekla jih bom sama, ker uživam v tem. Pa še domače je najboljše. Če ima kdo kakšen predlog kakšno naj naredim, z veseljem sprejmem namig in recept. Mož seveda navija za ledeno torto, moje prijateljice. A se še nisem odločila, saj je še nikoli nisem delala. A vse je enkrat prvič, kaj ne. 

2 komentarja:

  1. Dekle ledena torta ni bavbav. Jaz sem vedno imela za nekaj težkega, ker me je moja teta kuharica, preplašila, da je delo z žaletino zelo težko. Moje mnenje je, da za otroke raje izbereš sadno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, za otroke sadna za odrasle pa ledena, pravi moj dragi možek.

    OdgovoriIzbriši