torek, 24. april 2012

Čudovit vikend

Tokrat pa je bil vikend v znamenju družine. Po dolgem času smo resnično cel vikend preživeli skupaj. V petek je popoldan prišla babi in seveda je bilo veselje pri hiši. Saj je imel sin nekoga, ki se mu je lahko v celloti posvečal. Ni lepšega kot poslušati razigran otroški smeh in bujno domišljijo.
V soboto smo šli vsi skupaj v Čateške. Mali je užival v vodi z atijem. Prvič je imel rokavčke in je bil tako navdušen, da gre lahko v globoko vodo, da ga ni bilo za dobit ven iz bazena. Tudi naša mala princeska se je namočila. Ni kazala nobenega pretiranega veselja, a tudi jokali nismo. Potem pa jo je kaj kmalu premagala utrujenost in vročina ob bazenu ter prijeten zvok šumenja. Tako da je večino časa prespala. Babi je uživala z otroci. Bila pa je tudi varuška, ker sem si jaz privoščila masažo z eteričnimi olji. Moj v začetku ni bil najbolj navdušen. A izkazalo se je, da je bilo vse ok, ko me ni bilo. Tako, da dragi moj, še kdaj si jo bom privoščila. Po čudovitem sproščanju sem bila prerojena. In sem se pridružila norčijam v vodi. Šli smo tudi v baen z valovi. In seveda je šel naš škratek na tobogan. Ati pa za njim. Ne vem kdo je bolj užival, mali ali veliki fant. Ha ha ha... Potem pa je našega nadobudneža premagala lakota. Seveda, kako pa drugače ob taki aktivnosti. Tako da si je vzel čas za malico, potem pa hitro spet v vodo. Ko sem ga opazovala kako uživa, sem uživala tudi jaz. Največ mi pomeni ravno to, da so moji otroci zadovoljni in otroško razigrani. In tega ni manjkalo. Po vsakem uživanju pa pride tudi trenutek, ko je dovolj. Tako smo se odpravili domov. Na poti sta seveda oba v avtu zaspala. Po taki aktivnosti se prav prileže krajši počitek.
V nedeljo pa sva s sinom ustvarjala. Že kar nekaj časa me je prosil, da bi naredila take pikapolonice kot so jih delali v vrtcu. A ker nisem imela točno istega materiala, sva se doma znašla kolikor se je le dalo. In s skupnimi močmi so nastale tele pikapolonice. Narejene so iz skatle od jajc, odrezani spodnji deli in pobarvani. Za krila  pa samo se dodatno ven odrežemo manjši trikotnik.  Seveda je bilo potrebno narediti tudi travico, katero je sinek strokovno odrezal.


1 komentar: